1402-10-10 10:02
849
0
88160
گام‌های امیدآفرین و سلامت‌محور در دولت سیزدهم؛

ماهانه ۱۲ هزار بیمار در کلینیک دزیانی گرگان ویزیت می‌شوند

مدیرکلنیک دزیانی گرگان با اشاره به گام‌های امیدآفرین دولت سیزدهم در گلستان گفت: ماهانه ۱۲ هزار بیمار با تعرفه دولتی در کلینیک دزیانی ویزیت می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، محمدمهدی بطیار امروز در نشست خبری اظهار کرد: ۱۳۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در کلینیک دزیانی به بیماران خدمات می‌دهند که شامل ۵۰ پزشک تمام وقت و ۷۰ پزشک غیرتمام وقت هستند.

وی با اشاره به جبران خلاءهای درمانی در بیمارستان پنج آذر گرگان افزود: بر اثر بارش باران که مهرماه جاری اتفاق افتاد ساختمان حکیم بیمارستان ۵ آذر گرگان دچار آسیب شد تمام تلاش‌ها بر این مهم تمرکز یافت که خدمات دولتی در بخش دیالیز کمرنگ نشود.

تجهیز ۱۶ تخت دیالیز در دزیانی گرگان

مدیرکلنیک و فوق تخصصی دزیانی گرگان از تجهیز ۱۶ تخت دیالیز خبر داد و افزود: یکی از فضاهای بلا استفاده در مرکز دزیانی را تجهیز کردیم و روزانه ۶ بیمار از این بخش خدمات می‌گیرند که قابلیت افزایش تا ۱۶ تخت دیالیز را دارد.

بطیار با اشاره به اینکه خدمات درمانی باید در شأن و منزلت مردم باشد، گفت: از چهارم دی این خدمات دیالیز در مرکز دزیانی فعال شده است، در بیمارستان ۵ آذر هم ۱۰ تخت دیالیز به مردم خدمات می‌دهند.

وی از فعالیت کلینیک رشد و تکامل کودکان در دزیانی خبر داد و افزود: یک خلاء برای بچه‌های معلول زیر پنج سال داشتیم که نیازسنجی‌هایی انجام گرفت که شامل بخش‌های گفتار درمانی، کاردرمانی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی زیر نظر متخصص اطفال انجام می‌شود، بیمارانی که مشکلات متعدد دارند در این بخش خدمات می‌گیرند.

«شیمی‌درمانی» به چرخه خدمات دزیانی اضافه شد

مدیرکلنیک و فوق تخصصی دزیانی گرگان گفت: بخش شیمی درمانی سرپایی هم در مرکز دزیانی ایجاد شده است از همان فضاهای بلااستفاده کمک گرفتیم، ۱۸ تخت داریم شرایط آماده است از ۱۰ ماه پیش این بخش فعال شده است.

بطیار با اشاره به اینکه در کلینیک دزیانی مرکز جامع بیماران خاص هم وجود دارد، تصریح کرد: خدمات دندانپزشکی مربوط به بیماران خاص اعم از هموفیلی و تالاسمی در این بخش ارائه می‌شود، چهار یونیت دندانپزشکی با شرایط عالی آماده شده است که یک یونیت به بیماران خاص اختصاص داده شده است.

وی از ایجاد سطح دو ناباروری در مرکز دزیانی خبر داد و یادآور شد: این خدمت با عدف سیاست افزایش جوانی جمعیت ایجاد شده است تمام پروسه‌ها توسط معاونت بهداشتی وزیر بهداشت در سفر ریاست جمهوری افتتاح شد، در سطح یک ناباروری، خدمات غربالگری در مرکز بهداشت انجام می‌شود، سطح دو در بیمارستان دزیانی و سطح ۳ در مرکز نهال مستقر در بیمارستان صیاد خدمات لازم انجام می‌گیرد.

تمامی خدمات درمانی در کلینیک دزیانی بصورت دولتی است

مدیرکلنیک و فوق تخصصی دزیانی گرگان گفت: ۱۳۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در این کلینیک به بیماران خدمات می‌دهند که ۵۰ پزشک تمام وقت و ۷۰ پزشک غیرتمام وقت هستند.

بطیار بیان کرد: ارائه خدمات دیالیز، کلینیک رشد و تکامل کودکان، شیمی درمانی سرپایی، مرکز جامع بیماران خاص، سطح دو ناباروری، طب سنتی، عفونی، مغز و اعصاب، ربه، آسم و آلرژی، دندانپزشکی، طب فیزیکی و توانبخشی، گوارش و کبد فلوشیپ درد، متخصص اطفال، کلینیک دیابت در این مرکز درمانی انجام می‌شود.

به گفته وی؛ تمامی خدمات درمانی در کلینیک دزیانی بصورت دولتی است و بیمارانی که نمی‌توانند از طریق سیستم بهیاب نوبت بگیرند از طریق سامانه تلفنی «۳۲۲۳۹۵۷۱» اقدام کنند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.